Wednesday, May 16, 2012

:: HAPPY TEACHER'S DAY ::




SELAMAT HARI GURU

kepada semua guru-guru yang pernah mendidik diri ini
dari tadika sampai la sekolah menengah

 umur 5-6 tahun - TADIKA IKHWAN
umur 7-12 - SEKOLAH KEBANGSAAN TELOK GADONG
- SEKOLAH  RENDAH AGAMA KAMPUNG DELEK
umur 13-17 - SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN PEKULA JAYA
umur 18-19 - SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN KOTA KUALA MUDA



TQ,TQ,TQ


terima kasih kerana pernah cubit saya,
terima kasih kerana pernah rotan saya,
terima kasih kerana pernah suruh saya ketuk ketampi,
terima kasih kerana tak bagi saya main bola jaring, 
(masa ni nak UPSR, cikgu siap jumpa mak ayah ok)
terima kasih kerana asyik berletiaq je kat kami.
terima kasih kerana asyik cakap dekat kami, kalo tak hantaq buku latihan, tak dapat masuk u
(nie citer masa form 6, cikgu sejarah kami)
terima kasih kerana selalu bagi semangat untuk belajar

tanpa itu semua, saya mungkin tak kan menjejakkan kaki ke menara gading.


terima kasih kerana mengajar tanpa jemu.

 


ikhlas dari anak muridmu yang dah lama meninggalkan alam persekolahan,
mah_hamhars
v(*0-0)v

No comments: